שירותים קסומים וסיוע מהקוסם עמנאר — קסם שחור וכישוף אהבה

שמי אנדריי אנטוליביץ’ בלבן, אבל בעולם הקסמים, אני מכונה אמאנר. נולדתי ב-18 בינואר 1979 בעיר הציורית אודסה, אוקראינה. נכון לאפריל 2024, אני מחבר שתי סדרות ספרים משמעותיות: «האקדמיה לקסם שחור» ו»פסיכולוגיה אזוטרית מעשית». תרומתי הייחודית כוללת השתתפות בעונה השישית של הגרסה האוקראינית ל»קרב המדיומים: שחור נגד לבן», שהתקיימה בשנת 2010. התפתחתי מקצועית בתחומי הפסיכולוגיה המעשית והקלינית (בעל תואר שני ), כמו גם פסיכותרפיה, מבלי להזניח את הקסם השחור, שבו אני מנהלת פרקטיקה פרטית כבר למעלה מ-25 שנה.

סדרת הספרים הראשונה שלי, «האקדמיה לקסם שחור», כוללת יצירות שמתחילות ב»קסם שחור טקסי גבוה» בשני חלקים משנת 2002, ואחריה «22 שיעורים בכישוף» מ-2010, וכלה ב»המדריך לכישוף» ו-«Wizards Are Made, Not Born» בשנת 2019. כולם יוצאים לאור ברוסית, כאשר «הקורס המעשי בקסם גבוה» תורגם ל-25 שפות וזמין למכירה בשם «Black Magic». הסדרה השנייה שלי, «פסיכולוגיה אזוטרית מעשית», כוללת חמישה ספרים, ביניהם «אבחון מפורש לקללות, לחשי אהבה ונכסים», «מבחן ליכולות קסומות», «77 פונים אל האני העליון», «מערכות יחסים והסיכויים שלהם». : דיאלוג עם התת מודע», ו»ריפוי באמצעות כוח הקסם». כרגע אני עובד על שלושה פרסומים חדשים: «המקצוע שלי כמכשף», «אבחון קארמה» ו»פסיכותרפיה נמקית».

אם אתה זקוק לסיוע בתחום הקסם המעשי, אל תהסס לפנות. אני מוכן להציע ייעוץ כדי להעריך כיצד אוכל לסייע לך. עבודתי אינה מוגבלת על ידי גיאוגרפיה, אמונות דתיות או נטייה מינית. ניתן לצפות לתשלום מלא מראש עבור שירותים החל מ-500 יורו ומעלה, בהתאם לתנאי העבודה ומורכבות העבודה. ההתייעצויות כוללות דיון בנושא שלך באמצעות דואר אלקטרוני או הודעות טקסט, שם עליך לתאר את התוצאה הרצויה.

חשוב להבין שההתייעצות שלי לא מכסה קשרים אישיים, אירועים עתידיים או אבחון קללות ללא תשלום מוקדם של 100 יורו.

אני שואפת לעזור ללקוחות שלי להשיג את התוצאות הרצויות להם באמצעות עבודה קסומה. הפרקטיקה הפרטית שלי מתהדרת בשיטות חדשניות רבות המאפשרות מילוי הזמנות ללא שגיאות ומהיר. כנות ויושרה כלפי לקוחותיי הם עקרונות הליבה שלי, המאפשרים לי ליצור שותפויות עם רבים מהם ולמשוך לקוחות חדשים באמצעות המלצות.

כל מי שמחליט להשתמש בשירותי מקבל אוטומטית הגנה קסומה במתנה. אל תחמיצו את ההזדמנות לבקש סיוע מיידי לצרכים הקסומים שלכם.

כדי ליצור איתי קשר, השתמש במייל [email protected] או בטלפון +37257323296 (WhatsApp, Viber, Telegram). כתוב לי בשפת האם שלך. חשוב לשלוח מיד תמונות ושמות של כל מי שמעורב בנושא שלך, כמו גם לציין את התוצאה הרצויה. בקשתך תטופל בסודיות מוחלטת.
בקר באתר הרשמי שלי בשפה האנגלית: lovespell.eu